Новини

Сторінки:« Перша...23456

«Наминайко» продовжує експансію на Схід та Південь

11.11.2010 р.

ТМ «Наминайко» продовжує просуватись на Схід та Південь, розширюючи співпрацю з місцевими мережами супермаркетів «Копійка» (Одеська обл.), «Брусниця» (Донецька обл.), «Капі» (Павлоград, Дніпропетровська обл.).

«Східний напрям для нас дуже цікавий. Наш продукт уже завоював прихильність споживачів у цих регіонах, та ми не збираємось зупинятись на досягнутому і надалі відкриватимемо нові кутки випікання», — розповів начальник відділу продаж напівфабриктаів Дмитро Рудий.

Мережа «Наминайко» налічує на сьогоднішній день 480 точок на території країни, з яких 138 — франчайзингові.

«Наминайко» у «Львівській політехніці»

10.11.2010 р.

25 жовтня у їдальні І-го корпусу Національного університету «Львівська політехніка» (Львів, вул. С. Бендери, 12) відкрилась точка випікання ТМ «Наминайко».

Відтепер студенти «Політеху» зможуть смачно і ситно перекусити між парами гарячою випічкою з натуральними солодкими та пікантними начинками.

«Наминайко» в супермаркеті «Рукавичка»

9.11.2010 р.

У львівському супермаркеті «Рукавичка» (м. Львів, вул. Луганська, 6) відкрився куток випікання ТМ «Наминайко».

Відвідувачі магазину відтепер можуть куштувати свіжовипечену випічку разом з гарячими напоями у затишному кафе, що розташоване безпосередньо в торговому залі супермаркету. Це додаткова зручність і сервіс для покупців популярного супермаркету.

Навчання у точках випікання ТМ «Наминайко»

8.11.2010 р.

Розпочалось виїзне навчання продавців-пекарів у кутках випікання ТМ «Наминайко». Як і було обіцяно на всеукраїнській зустрічі франчайзі, технологи здійснюють навчання персоналу безпосередньо на місцях. Мета навчання — підвищити кваліфікацію персоналу міні-пекарень, адже кожен працівник у своїй роботі має керуватись стандартами щодо зовнішнього вигляду виробу.

Як розповіла заступник директора з комерційних питань ВП «Завод хлібобулочних напівфабрикатів» ПАТ «Концерн Хлібпром» Галина Куліковська, такі виїзні майстер-класи уже відбулись у точках випікання «Наминайко» у Волинській області, наступною буде Закарпатська область.

Англійська новинка — «Пай з яблуками і ромом»

20.10.2010 р.

В асортименті ТМ «Наминайко» з’явився новий європейський виріб з оригінальним смаком та неповторним ароматом — «Пай з яблуками і ромом».

Як розповіли технологи компанії, назва «пай» (з англ. м. «pie» — пиріг) цілком передає європейське походження виробу. Також в Англії популярне поєднання яблук з ромом, що використовується для начинки. «Пай з яблуками і ромом» відноситься до групи солодких слоїстих виробів і виготовляється масою 160 грам. Його особливістю є використання великої кількості натуральної начинки (подрібнених шматочків яблук) та неповторний аромат рому, який розкривається під час випікання виробу.

Торгова марка «Наминайко» провела всеукраїнську зустріч франчайзі у Львові

18.10.2010 р.

15 жовтня у Львові відбулась зустріч партнерів торгової марки «Наминайко». Кілька десятків франчайзі та дистриб’юторів з різних регіонів України з’їхались до Львова на запрошення компанії, щоб більше дізнатися про торгову марку, побувати на сучасному, повністю автоматизованому заводі, сертифікованому за принципами НАССР та пройти майстер-клас по випіканню слоїстих виробів.

Гості також мали нагоду спробувати асортиментні новинки ТМ «Наминайко» й висловили свої пропозиції щодо оригінальних начинок, які, на їхню думку, користуватимуться попитом у споживачів.

Наминайко на «Святі хліба» Львова, Рівного та Івано-Фанківська

27.08.2010 р.

Учасником «Свята хліба», що відбулось у Львові — 22 серпня, та у Рівному — 24 серпня стала ТМ «Наминайко». Цьогоріч її представляло одразу кілька веселих рекламних героїв. Окрім уже знайомих Пана Наминайка та Гавроша з’явився ще один новий персонаж — Пекар.

Кожен із героїв мав на «Святі хліба» свою важливу місію. Так хлопчик-поштар Гаврош продавав усім бажаючим за символічну ціну — 5 копійок новий випуск газети «Смачні новини» з календарем на 2010—2011 рік, де замість звичних назв місяців були стародавні українські.

ТМ «Наминайко» запрошує до Львова на «Свято хліба-2010»

6.08.2010 р.

22 серпня 2010 року в Музеї народної архітектури та побуту «Шевченківський гай» (вул. Чернеча Гора,1) пройде шосте традиційне «Свято хліба». Цьогоріч генеральним партнером заходу виступила ТМ «Хлібна Хата».

Зі слів начальника управління маркетингу ПАТ «Концерн Хлібпром» Людмили Корницької — на минулорічному заході гаряча випічка ТМ «Наминайко» користувалась особливою популярністю. Тож до нового свята вже спеціально готується свіжий номер газети «Смачні новини» та сюрпризи для дорослих та дітей від Пана Наминайка».

Ідеї для вишуканої слойки

4.08.2010 р.

ТМ «Наминайко» розробив для своєї продукції варіанти стильного художнього оформлення. Партнерам пропонується прикрашати вироби «Наминайко» у місцях випікання не лише посипом (сезам, льон, цукрова пудра), але й малюнками з шоколаду, фігурними композиціями з вершків, горіхів і шматочків фруктів. Окрім зовнішньої довершеності технологи подбали й про сполучуваність інгредієнтів — відповідність кожного окремо взятого виробу з елементами його власного «декору».

Нові точки ТМ «Наминайко»

3.08.2010 р.

  • Вінницька область, м. Ямпіль, вул. Леніна, 91
  • м. Львів, Південний ринок
Сторінки:« Перша...23456