Новини

Сторінки:« Перша...23456

«Наминайко» змінює свій вигляд

20.05.2011 р.

Один з найбільших постачальників продукції для точок гарячої випічки в Україні ТМ «Наминайко» розпочав рестайлінг мережі франчайзингових точок.

«Ми провели рестайлінг торгової марки, де домінуючим елементом стало зображення нашого продукту, – розповів керівник управління маркетингу ПАТ «Концерн Хлібпром» Андрій Рапина, – адже одним з ключових факторів успіху у цьому бізнесі є саме продукт, його вигляд та смак.

«Hot Cafe» з наминайками – новий зручний формат від «ОККО»

19.05.2011 р.

Запрошуємо скуштувати продукцію ТМ «Наминайко» у новоствореній мережі комфортних кафе при автозаправних комплексах «ОККО».

На зміну звичним куткам випікання прийшли «Hot Cafe» із зручними столиками, більшою площею та уважними офіціантами. Тут можна перепочити в дорозі та насолодится смачною випічкою. У меню кафе, окрім продукції ТМ «Наминайко», представлені також хот-доги та різноманітні напої.

Новий цех начинок для випічки ТМ «Наминайко»

30.03.2011 р.

На виробничому підрозділі «Завод хлібобулочних напівфабрикатів» запрацював власний цех з виробництва начинок для  випічки ТМ «Наминайко». На ньому встановлено сучасне європейське обладнання, на якому вже зараз виготовляється до 45 тонн начинок в місяць.

«Головна перевага власного цеху начинок – це можливість прослідкувати за якістю продукції на усіх етапах виробництва, – розповів начальник Цеху начинок для випічки Дмитро Назарко, –– сировина  проходить кілька етапів контролю, у тому числі в нашій лабораторії.

ТМ «Наминайко» постачатиме слойки в «Міжнародну клініку відновного лікування»

16.03.2011 р.

ТМ «Наминайко» відтепер постачатиме слойки та хліб до «Міжнародної клініки відновного лікування» за методом Козявкіна В.І. (м. Трускавець. Львівська обл.). Асортимент продукції складається з 10 позицій солодкої слойки та 3 позицій європейського хліба.

«У клініці дуже прискіпливо відносяться до підбору постачальників, – коментує  Адріан Міклош, начальник відділу розвитку франчайзингових продажів ПАТ “Концерн Хлібпром”, – представники клініки продемонстрували, що турбуються про своїх пацієнтів у всіх аспектах їх перебування в закладі».

Регіональні менеджери ТМ «Наминайко» працюють вже у всіх областях України.

15.03.2011 р.

Роздрібна мережа «Наминайко» постійно розширюється, охоплюючи все більшу кількість підприємців-франчайзі по всій Україні. Щоб забезпечити ще комфортніші умови співпраці з підприємцями, а також допомогти початківцям, торгова марка «Наминайко»  сформувала команду фахівців представників франчайзера в регіонах.

Відтепер працювати з нами стало ще простіше – Ви можете просто зателефонувати до  регіонального менеджера у Вашому регіоні, і він проконсультує Вас щодо початку франчайзингової співпраці.

«Наминайко» в мережі торгових центрів «Таврія В»

8.02.2011 р.

ТМ «Наминайко» розпочала співпрацю з однією з найбільших торговельних мереж України – «Таврія В». 10 лютого перший куток випікання «Наминайко» розпочне свою роботу у супермаркеті «Таврія-В» міста Одеса (вул. Рекордна, 23). Представлений в тепловій вітрині асортимент нараховує 42 позиції з чотирьох підгруп продукції – «слойки» з різноманітними начинками, багети, хліби та чіабатти.

За словами заступника директора Заводу хлібобулочних напівфабрикатів Галини Куліковської даний проект для мережі «Таврія В» є нетиповим, так як для неї  досі був характерним розвиток власних пекарень.

Розробляти нові «наминайки» запросили консультанта з Німеччини

28.01.2011 р.

«Концерн Хлібпром» запросив технолога міжнародної кваліфікації з Німеччини для розробки нових «наминайок». Два тижні поспіль консультант досліджував можливості української сировини, експерементував з рецептурами та формами нової продукції. Результатом роботи стали розробки, які незабаром зможуть оцінити споживачі гарячої випічки.

«Продукція ТМ «Наминайко» є дійсно високого рівня, але має свої українські особливості. Я ж привіз з собою рецепти і відтворив їх тут для того, аби в асортименті ТМ «Наминайко» була автентична європейська продукція, – розповів технолог».

Виробництво напівфабрикатів «Концерну Хлібпром» пройшло аудит компанії Metro Cash&Carry

17.01.2011 р.

Виробництво хлібобулочних напівфабрикатів «Концерну Хлібпром», успішно пройшло аудит, проведений третьою стороною для компанії Metro Cash&Carry (ТОВ «Метро Кеш енд Кері Україна»). Він проводиться для продукції, що реалізовується під власними брендами Metro Cash&Carry, і на якість якої мережа звертає особливу увагу. Ціль інспекції — оцінка можливості постачальника виготовляти й стабільно постачати безпечну продукцію відповідно до її специфікації. В основу аудиту покладено стандарт International Food Standard (IFS).

ТМ «Наминайко» представляє асортиментні новинки

6.01.2011 р.

Одразу трьома новими смаколиками потішила своїх шанувальників ТМ «Наминайко». Один із них — виріб англійського походження, але з начинкою із традиційно українських продуктів — Пай з сирком та вишнею. Маса виробу 160 грамів.

Також вже можна скуштувати новий виріб, виконаний у формі мережива — Соте з грибами та соусом «Болоньєз». Смачна і соковита його начинка складається з грибів, пасерованих овочів та соусу «Болоньєз». Маса його — 160 грамів.

«Наминайко» в мережі АЗС «ТНК»

16.11.2010 р.

На 35 автозаправних станціях мережі автозаправних станцій «ТНК» в різних регіонах України з’явилась випічка ТМ «Наминайко».

Тож якщо Ви зголодніли в дорозі, то запрошуємо відвідати одне з «Експрес-кафе» на АЗС «ТНК» і швидко та ситно перекусити свіжовипеченою випічкою. У додачу до випічки не забудьте замовити чай чи каву!

Сторінки:« Перша...23456