Новини

Сторінки:12345...Остання »

Керівники від ТМ «Наминайко» випікали булочки.

13.10.2011 р.

DSC_9

З 19 по 30 вересня в рамках акції «Випікаємо разом!» більше 20 менеджерів «Концерну Хлібпром» вийшли працювати на точки ТМ «Наминайко» у регіонах. Кожен з представників франчайзера провів на точці випікання по одному дню та випробував на власному досвіді ефективність Стандартів обслуговування ТМ «Наминайко».

Відгуки про акцію її учасників одноголосно позитивні і керівники налаштовані повторити свій маленький «подвиг» за нагоди ще раз. Як розповіла заступник директора Заводу хлібобулочних напівфабрикатів з комерційних питань Галина Куліковська, тільки так можна було отримати реалістичну картину бізнесу, таким як його бачить наш партнер-підприємець.

На точках випікання ТМ «Наминайко» працюватиме дирекція компанії-франчайзера

17.09.2011 р.

9429

З 19 вересня в рамках акції «Випікаємо разом!» топ-менеджмент ПАТ «Концерн Хлібпром» виходить працювати на точки ТМ «Наминайко» у регіонах. Представники франчайзера по одному дню наочно демонструватимуть в кутках випікання, як працюють нові стандарти обслуговування, та власноруч перевірятимуть їх ефективність для франчайзі.

ТМ «Наминайко» впровадив виробництво датської випічки

7.09.2011 р.

A1_hlop4uk (2)

З 5 вересня «Концерн Хлібпром» змінив рецептуру виготовлення лінійки солодкої продукції для ТМ «Наминайко», впровадивши виробництво напівфабрикатів для випічки з плундерного тіста.

За словами заступника директора з комерційних питань Заводу хлібобулочних напівфабрикатів Галини Куліковської для виробництва 14 виробів діючого асортименту компанія використала автентичні датські рецепти і таким чином додала виробам апетитної соковитості та ніжності. Технологію для виробництва тестували на підприємстві також імениті іноземні технологи.

ТМ «Наминайко» розширив географію присутності на всю Україну

1.09.2011 р.

FlagMap_of_Ukraine

ТМ «Наминайко» відтепер присутня у всіх областях України та АР Крим. В рамках стратегії по активному завоюванню ринку з початку року франчайзингова мережа  Компанії зросла у 2,5 рази.

«Зараз франчайзингова мережа «Наминайко» складає 355 точок впікання, – розповів начальник відділу розвитку франчайзингових продажів ПАТ «Концерн Хлібпром» Адріан Міклош. – Основним чинником, що робить цю франшизу такою популярною вважаємо є швидка окупність бізнесу.

Виробництво продукції ТМ «Наминайко» пройшло черговий аудит по ISO

26.08.2011 р.

ISO

В червні Завод хлібобулочних напівфабрикатів ПАТ «Концерн Хлібпром» успішно пройшов  черговий наглядовий аудит й підтвердив відповідність виробництва вимогам ISO 22000:2005. На підрозділі виготовляється продукція для точок гарячої випічки ТМ «Наминайко». Сертифікати згідно цих вимог завод отримав у 2010 році.

Міжнародні системи якості передбачають  впровадження  програми-передумови  згідно вимог НАССР , що дозволяє виявляти проблему  ще до її виникнення  і зводить до мінімуму потрапляння неякісної продукції до покупця, – розповіла начальник управління якості ПАТ «Концерн Хлібпром» Любов Друзюк. –  Таким чином будь-яке підприємство  стає  більш керованим, на ньому покращується дисципліна та свідомість працівників,  а продукція завойовує більшу довіру споживача».

ТМ «Наминайко» запрошує до співпраці дистриб’юторів

18.07.2011 р.

sotr

ТМ «Наминайко» підписала договори з дистриб’юторами у Закарпатській та Чернівецькій області. Компанія пропонує співпрацю дистриб’юторським компаніям сектору b2b і в інших регіонах.

Як розповів начальник відділу розвитку франчайзингових продажів ПАТ «Концерн Хлібпром» Адріан Міклош, завдяки даній співпраці франчайзі отримують оперативнішу доставку у своєму регіоні, а дистриб’ютори – діючу мережу покупців та посилення асортиментної лінійки високомаржинальною продукцією для реалізації в роздрібній торгівлі та  сегменті HoReCa.

Франчайзингова мережа ТМ «Наминайко» зросла на 25%

30.06.2011 р.

Наминайко

Протягом другого кварталу франчайзингова мережа ТМ «Наминайко» зросла на 59 одиниць і склала 295 точок випікання. Географія присутності торгової марки на сьогодні –  23 області країни та АР Крим.

«За цей період в нас значно зріс штат працівників, адже практика показала, що не розпочинають цей бізнес або не доповнюють ним вже існуючі магазини переважно тому, що просто не володіють інформацією про його очевидні переваги, – розповів начальник відділу розвитку франчайзингових продажів ПАТ «Концерн Хлібпром» Адріан Міклош. –   Тож, ми високо оцінюємо потенціал вітчизняного ринку гарячої випічки та ставимо перед собою амбіційні плани з подвоєння нашої мережі протягом наступного кварталу».

ТМ «Наминайко» запрошує на святкування Дня Молоді в Тернополі

22.06.2011 р.

den molodi A2 last1

24 – 27 червня у Тернополі  відбудеться святкування Дня молоді. ТМ «Наминайко» став офіційним спонсором заходу та перезентуватиме на ньому свої смаколики.

В рамках свята планується проведення спортивних змагань, параду наречених, концерту за участі гурту «Скрябін» та команд КВН. На мешканців міста та його гостей у вишиванках протягом свята очікують сюрпризи.

Бажаємо всім гарного свята!

«Концерн Хлібпром» провів серію тендерів з метою підтримки бізнесу франчайзі ТМ «Наминайко»

27.05.2011 р.

ПАТ «Концерн Хлібпром» провів серію тендерів для ТМ «Наминайко», в результаті яких вибрано партнерів для подальшої співпраці, включно із реалізацією загальнонаціонального проекту «Відкриття 1 000 точок випікання». Проект стартує у червні цього року.

Переможцями тендеру стали: проведення промо-акцій – BTL агенція «Full Contact» (м. Київ), сервісне обслуговування точок випікання – компанія «Торгове обладнання» (Київська обл.), виробник матеріалів для брендування торгових точок – компанія «Техма» (м. Одеса).

«Наминайко» в мережі АЗС «БРСМ-Нафта»

23.05.2011 р.

18 кутків випікання «Наминайко» запрацювало на АЗС «БРСМ-Нафта», розташованих у Київському та кількох сусідніх регіонах.

«Як ми могли пересвідчитись, автолюбителям і туристам сподобалась можливість з’їсти в таких комплексах гарячу слойку чи піцу, або  прихопити їх із собою в дорогу, – розповіла Галина Куліковська,  заступник директора з комерційних питань ВП «ЗХНФ» ПАТ «Концерн Хлібпром». – Тому ми продовжуємо розширювати сферу  нашої співпраці з автозаправними комплексами».

Сторінки:12345...Остання »