Новини

Сторінки:12345...Остання »

ТМ “Наминайко” презентує два нові смаки Мережива

22.07.2014 р.

ТМ "Наминайко" презентує два нові смаки Мережива

ТМ ТМ “Наминайко” оновила свій асортиментний ряд двома новими позиціями – Мереживо з абрикосом та Мереживо з чорницею. Знайомі споживачам два попередні смаки Мережива з малиною та з яблуком і корицею забезпечать новому продукту добру впізнаваність та приваблять літніми смаками.

В основі виробу – листкове тісто та натуральні наповнювачі зі шматками фруктів і ягід. Так звані слойки виготовляють у вигляді напівфабрикатів. Вони передбачають випічку в торгових точках впродовж 18 хв. за температури 180°C. Доставка здійснюється у всі регіони України.

ТМ «Наминайко» увійшла в п’ятірку найкращих франшиз України у 2014 році

18.03.2014 р.

Моя - Франшиза.ру

Моя - Франшиза.руЕксперти сайту «Моя-Франшиза.ру» обрали ТМ «Наминайко»  як одну з найкращих франшиз в Україні у 2014 році.
В рамках рейтингу чотири незалежні фахівця з франчайзингу відбирали кращі бізнеси з десятків гідних кандидатів. Після обговорення було прийняте рішення присудити  «Наминайко» 5-е місце в переліку кращих франшиз на території України.

Укладачі рейтингу, насамперед, високо оцінили прозорі договірні умови, простоту ведення бізнесу та  якість продукції, що виготовляється на автоматизованому заводі.

ТМ «Наминайко» отримала перше місце у публічному рейтингу конкурсу «Фаворити Успіху» в Україні за 2013 рік

17.03.2014 р.

Фаворити УспіхуТМ «Наминайко» визнана лідером ринку України за результатами опитувань конкурсу “Фаворити Успіху” в категорії «Гаряча випічка».

При визначенні Фаворитів Успіху, насамперед, враховується думка пересічних споживачів, а також експертів та представників творчої і ділової еліти країни. Такий конкурс  покликаний виділити найкращих і найбільш улюблених громадськістю товарів та послуг українського ринку. Результати затверджуються маркетинговою дослідницькою компанією InMind і проходять ретельний аудит Київського міжнародного інституту соціології (КМІС).

Оновлений каталог ТМ «Наминайко»

20.07.2012 р.

новий каталог

На сайті з’явився оновлений каталог ТМ «Наминайко». Він містить повну інформацію щодо асортименту продукції торгової марки. В каталозі представлено вироби з ситними і солодкими начинками.

Каталог можна завантажити тут.

Новинка від ТМ «Наминайко» – «Рулетик по-домашньому»

10.07.2012 р.

Рулетик по-домашньому

 В асортименті продукції ТМ «Наминайко» з’явилась нова слойка – «Рулетик по-домашньому».
Переваги новинки – доступна ціна та хороша впізнаваність, адже споживачі ще пам’ятають надзвичайно популярні в минулому пиріжки з такого складу начинкою. До складу начинки рулетика входять: подрібнені легені, печінка та серце. А отже, продукт збагачений вітамінами групи А, В, фолієвою кислотою та корисними мікроелементами.

Новий рулетик посипаний кунжутом і насінням льону. Вага слойки – 100г.

Новинка від ТМ «Наминайко» – «Рулетик з печінкою»

1.06.2012 р.

rulet

 ТМ «Наминайко» випустила нову слойку – «Рулетик з печінкою».

Начинка рулетика – натуральна яловича печінка, яка обсмажується та перемелюється з додаванням пасерованої цибулі та моркви. Виріб посипаний насінням льону. Вага рулетика – 100г.

ТМ «Наминайко» – найкраща франшиза в «стріт-фуді»

25.05.2012 р.

DSC_0506

ТМ «Наминайко» стала переможцем рейтингу Української асоціації франчайзингу в номінації «Найкраща франшиза в галузі вуличного харчування». Проект «Franname in Ukraine» Асоціація проводить із метою популяризації в Україні франчайзингу, як методу організації бізнесу. Формування рейтингу відбувається шляхом анкетування і експертної оцінки серед учасників виставки та дозволяє виявити та оголосити лідерів українського франчайзингу.

Оголошення підсумків відбулося в рамках восьмої міжнародної спеціалізованої виставки «Франчайзинг 2012». Єдина в Україні виставка готових бізнес-рішень об’єднала понад  40 франшиз у сфері роздрібної торгівлі, громадського харчування, послуг і виробництва.

Акція в мережі ТМ «Наминайко»

17.05.2012 р.

фанарик_А3

У франчайзинговій мережі «Наминайко» стартувала нова акція. За її умовами, кожен покупець, який придбає акційну пропозицію – «Піцу з салямі» та «Мереживо з малиною», отримає подарунок – брелок-ліхтарик.

«Проведення такої акції з подарунками – це ще один крок у нашій програмі лояльності, яка передбачає підтримку франчайзі на всіх етапах ведення бізнесу, – розповіла фахівець управлiння маркетингу Наталя Кудельська.

Запрошуємо партнерів відвідати стенд ТМ «Наминайко» на виставці «Хліб/КондитерЕкспо – 2012»

24.04.2012 р.

_MG_6409

ТМ «Наминайко» представляє свою продукцію на шостій міжнародній спеціалізованій виставці «Хліб/КондитерЕкспо – 2012», яка проходить з 24 по 26 квітня у Києві.

ТМ «Наминайко» запрошує партнерів до стенду-експозиції,  спільної з компанією-постачальником обладнання  «Maresto». Під час виставки компанія проводить  майстер-класи з випікання та дегустації слойок ТМ «Наминайко», зокрема, такої продукції, як: «Круасан з шоколадом», «Коса з сиром», «Коса з абрикосом», «Рулет з вишнею» та «Круглик з сосискою».

Місце проведення виставки -  Міжнародний виставковий центр, м. Київ, Броварський проспект, 15. Стенд – у павільйоні №1.

ТМ «Наминайко» візьме участь у Великодньому ярмарку у Львові

6.04.2012 р.

Yarmarok

Торгова марка  представить на ярмарку продукцію за святковими зниженими цінами. Будиночок ТМ «Наминайко» традиційно потішить львів’ян та гостей міста свіжою випічкою, у тому числі й новинкою – «Французьким хот-догом». Також тут можна буде придбати великодню випічку, чай та каву.

Сторінки:12345...Остання »