Наминайко > Про наш бізнес > Успішна «заморозка»

Успішна «заморозка»

IMG_9264

Розповідає Галина Куліковська, директор Заводу хлібобулочних напівфабрикатів ПАТ «Концерн Хлібпром».

За останній рік український ринок напівфабрикатів суттєво не змінився — не з’явилися нові технології, не вийшли на ринок нові оператори із серйозними промисловими потужностями. До існуючих тенденцій можна віднести поступовий перерозподіл локальних ринків серед існуючих гравців. Протягом цього періоду «Концерн Хлібпром» наростив свою частку — виробництво напівфабрикатів зросло в 2,3 рази. Такий ріст обумовлений оптимальним співвідношенням «ціна-якість», зокрема, по чіабатних виробах.

Сьогодні ми є лідером по виробництві цієї продукції в Україні. Чіабатта — найпопулярніша позиція по всіх наших каналах реалізації, і її якість завжди відзначають наші іноземні гості — технологи міжнародної кваліфікації. Цей рік для компанії став роком всеукраїнської присутності, етапом завоювання регіонів. У результаті експансії в нові регіони ми для себе відзначили, що Україна неоднорідна відносно підприємницької ініціативи — існують більш інертні області (наприклад, Черкаська, Вінницька, Івано-Франківська) і активні (Київська, Луганська, Запорізька). Ми по-новому відкрили для себе перспективи деяких регіонів, відчули, що наш продукт добре сприймається й затребуваний.

2011 рік також вніс корективи в структуру асортименту напівфабрикатів «Концерну Хлібпром» і відзначився зменшенням частки слойки в загальному виробництві, що обумовлене вищою динамікою продажів булочки для хот-дога з отвором і чіабатної продукції. Взагалі ми дотримуємося лінійки в межах до 30 найменувань як по слойці, так і по хлібобулочних напівфабрикатах. В 2012 році плануємо вивести напівфабрикати хліба і хлібобулочної продукції в окремий бренд, який буде включати кілька груп виробів різної цінової категорії.

Продуктова політика підприємства передбачає постійне оновлення існуючого асортименту. Що стосується слойки, то для неї й надалі будуть розроблятися нові начинки. У січні в нас уже виведено 2 новинки — капуста із шинкою (заміняє слойку з капустою) і піца із салямі (замість грибної).

Новинкою також є пропозиція гамбургера для фаст-фуду. Це досить зручна пропозиція для діючих точок продажу, адже цей напівфабрикат можна буде випікати в точках на існуючому на місці обладнанні. Ми пропонуємо відразу готовий для підприємця продукт — разом з м’ясним і сирним напівфабрикатом. Єдине, чим за бажанням можна доповнити напівфабрикат, — це маринований огірок, кетчуп і майонез за смаком.

У стратегічних планах компанії — вихід на максимальні потужності заводу в першій половині року. Враховуючи це, міняємо логістику виробництва для підняття показників продуктивності заводу. Також реалізуємо проект по підвищенню показників продажу з кожної точки. Із цією метою, наприклад, наприкінці 2011 року була створена команда технологів для постійної роботи у всіх регіонах країни.

У функції технологів входить аудит точок, які використовують напівфабрикати по всій Україні. У випадку виявлення відхилень від стандартизованих показників якості готового продукту технологи будуть проводити додаткове навчання персоналу. Ми закликаємо партнерів, які зауважують недоліки при випіканні продукції, самим звертатися до нас за додатковим навчанням. Ми свідомо пішли на ці витрати, щоб одержати добре обізнаний персонал, який дотримується стандартів і випікає «правильний» продукт. Завдяки впровадженню цього проекту ми очікуємо значного росту продажів по всіх каналах реалізації».

Журнал «Хлібний Бізнес» №1 лютий 2012