Наминайко > Про наш бізнес > Успішні проекти від ТМ «Наминайко»

Успішні проекти від ТМ «Наминайко»

IMG_8267_

Минулого року ринок стріт-фуду покинуло кілька невеликих гравців. Натомість великі оператори наростили свою присутність, перерозподіливши його частки. Так, ТМ «Наминайко» забезпечила собі всеукраїнську присутність, а її франчайзингова мережа зросла за рік майже у 5 разів. У відповідь на це інші оператори ринку почали змінювати правила та умови партнерства. Проте, в результаті таких кон’юнктурних змін, у виграші залишилися і франчайзі, і споживачі продукції, адже були спрощені умови франшиз, розширений асортимент пропонованої продукції та забезпечена стабільність цін.

Перевагою ТМ «Наминайко», що допомогла успішно завойовувати ринок, є найлояльніша для підприємців пропозиція співпраці. Вона охоплює: безкоштовне брендування точки, безкоштовне надання витратних матеріалів, сприяння в отриманні на вигідних умовах обладнання, розгалужену мережу представників у регіонах, якісні трейд-маркетингові активності для франчайзі тощо. Звичайно, підприємці оцінюють і фахову логістику компанії – доставку власним транспортом продукції по всій Україні, яку ми здійснюємо у термін до 48 годин. Винятком, логічно, є малонаселені пункти, з якими ми, як і решта перевізників, домовляємося на інших умовах. Проте термін зберігання нашої продукції (180 діб) дає змогу планувати таке постачання завчасно.

Незмінним залишається і висока якість напівфабрикатів ТМ «Наминайко», виготовлених на автоматизованому заводі, що працює відповідно до міжнародних стандартів якості. Як підтвердження тому – постійно зростаюча динаміка звернень зацікавлених потенційних франчайзі. Минулого року також була покращена рецептура тіста. Відповідно до датських традицій випічка стала соковитішою та пористішою.

Варто відзначити, що особливістю стріт-фуду є потреба в періодичному оновленні асортименту продукції, адже вона має властивість приїдатися. Тому компанія активно працює над пошуком нових смакових поєднань, вивченням уподобань споживачів і на їх основі – впровадженням новинок. Для цього в нас працює цех із виробництва начинок. Останнім часом ми запустили у виробництво вироби з бринзою, салямі, картоплею і грибами, капустою та шинкою. Також розробили лінійку «пісної» випічки. Готуємо до впровадження ще кілька актуальних новинок, які розширять уявлення українського споживача про різновиди слойок.

Наші плани цього року значною мірою скеровані на інтенсивний розвиток. Ми впроваджуємо проекти, що допоможуть уже наявним точкам значно наростити свої обсяги продажу. З цією метою у 2011 році ми вкотре проаналізували стандарти випікання. Ініціювали перевірку дієвості розроблених інструкцій керівники компанії, для чого особисто працювали на точках партнерів. Підсумовуючи результат їх роботи, можна стверджувати, що для отримання якісного продукту на точках достатньо притримуватися наданих франчайзером  «Стандартів випікання». Тож для контролю за  випеченою продукцією, яку реалізовують під ТМ «Наминайко», наприкінці року ми сформували команду технологів, яка перевіряє нашу продукцію по всій Україні. Їх завдання – виправити недоліки у випіканні, якщо такі допускають, навчити новоприйнятий персонал користуватися стандартами, продемонструвати, яким має бути ідеальний продукт. Цей проект не передбачає покарань, навпаки, є нашим додатковим капіталовкладенням, бонусом для франчайзі. Партнери, які зауважують, що їх працівники неправильно працюють із продуктом, уже нині можуть звернутися до нас. У результаті, приїдуть технологи, додатково проконсультують і налагодять процес правильного випікання.

Адріан МІКЛОШ, начальник управління франчайзингових продажів

ПАТ «Концерн Хлібпром» (ТМ «Наминайко»)

«Власний Бізнес», №1-2 (61) 2012 р