Наминайко > Новини > ТМ «Наминайко» впроваджує новинки – «Хот-дог» та «Гамбургер»

ТМ «Наминайко» впроваджує новинки – «Хот-дог» та «Гамбургер»

1 big

З березня ТМ «Наминайко» вводить у асортимент точок гарячої випічки два принципово нових вироби – «Хот-дог» та «Гамбургер».

Новий «Хот-дог» відноситься до так званого «французького» різновиду – без салатів, з сосискою та соусами в хрумкій булочці, обсмаженій на грилі. Його дуже зручно споживати “на ходу”. Виріб виготовлятиметься у двох варіантах – вагою 110 і 165 грамів.

«Гамбургер» ТМ «Наминайко» складається з пухкої булочки з сезамом, сиру та натуральної котлети 3-х видів на вибір – свинно-яловичої, курячої або рибної. На точках гамбургер будуть доповнювати шматочками маринованого огірка. Вага виробу – 150 грамів. Зручність пропозиції для партнерів полягає в тому, що напівфабрикати можна випікати на існуючому в точках устаткуванні.

Нові продукти в рамках пілотного проекту з’являться спочатку у Львівській та Київській областях.