Наминайко > Новини > Програма компенсації залишків для франчайзі ТМ «Наминайко»

Програма компенсації залишків для франчайзі ТМ «Наминайко»

IMG_8267_

ТМ «Наминайко» розпочала реалізацію проекту з компенсації залишків для своїх партнерів. За його умовами в кінці проектного місяця «Концерн Хлібпром» компенсовує точці витрати, пов’язані з нерозпроданою продукцією на кінець кожного акційного дня. Натомість учасники програми забезпечують чітку звітність по своїй роботі, дотримання Стандартів роботи ТМ «Наминайко» та присутність всього рекомендованого асортименту продукції на вітрині.

«Це своєрідна програма лояльності для наших партнерів, запроваджена задля вивчення потенціалу кожної точки, її оптимального асортименту, – розповів начальник відділу розвитку франчайзингових продажів ПАТ «Концерн Хлібпром» Адріан Міклош. – Ми хочемо навчити точку не боятись випікати більше продукції і дати  можливість вивчити попит в кожному окремому кварталі в залежності від наявної споживацької аудиторії. При цьому практично всі ризики ми беремо на себе».

Триває таке вивчення ринку для точок – місяць. Всі бажаючі ще можуть приєднатися до програми.