Наминайко > Новини > Керівники від ТМ «Наминайко» випікали булочки.

Керівники від ТМ «Наминайко» випікали булочки.

DSC_9

З 19 по 30 вересня в рамках акції «Випікаємо разом!» більше 20 менеджерів «Концерну Хлібпром» вийшли працювати на точки ТМ «Наминайко» у регіонах. Кожен з представників франчайзера провів на точці випікання по одному дню та випробував на власному досвіді ефективність Стандартів обслуговування ТМ «Наминайко».

Відгуки про акцію її учасників одноголосно позитивні і керівники налаштовані повторити свій маленький «подвиг» за нагоди ще раз. Як розповіла заступник директора Заводу хлібобулочних напівфабрикатів з комерційних питань Галина Куліковська, тільки так можна було отримати реалістичну картину бізнесу, таким як його бачить наш партнер-підприємець.

«Тепер ми знаємо, чого може не помічати власник точки випікання, як мотивувати продавців і чому за тих самих умов одні комерсанти отримують гарні прибутки, а инші ні», – додала вона.

Так, за результатами акції відзначено, що не користуються Стандартами та Інструкціями близько 7-10% франчайзі, не спілкуються зі споживачами замість заохочувати до покупки на точках випікання у 19% випадків, недостатньо дбають про забезпечення точки всім необхідним 30% франчайзі.

«Робота «в полі» корисна тим, що одразу бачиш, що можна ще доопрацювати – поділився враженнями операційний директор ПАТ «Концерн Хлібпром» Ростислав Бойко. – В результаті цього експерименту, точки на яких працювали наші менеджери, отримають корисні рекомендації, що підвищать ефективність їх роботи».

Та, що дуже важливо, представники франчайзера змогли поспілкуватись безпосередньо зі споживачами. І відгуки про продукцію втішили всіх без винятку менеджерів.

«На точках випікання ТМ «Наминайко» приємно працювати. І не в останню чергу тому, що реалізовуєш якісний смачний продукт, – відзначив комерційний директор ПАТ «Концерн Хлібпром» Віталій Яструбецький. – А ще партнери запрошували на повторну акцію до них на точки – наша ініціатива і їм сподобалась. З одного боку це чергова спроба тісної взаємодії, успішна спроба, а з другого – черговий доказ того, що за розроблені Стандарти та свій продукт дирекція франчайзера особисто  несе відповідальність».

Можна було побачити і як нові продавці з задоволенням самі купували та наминали свої слоєчки. Але найбільше емоцій в учасників викликало спілкування з дітьми. Найменші тягнули за руку батьків до вітрини, довго і захоплено розглядали різні вироби, тут же починали смакувати продукцію. «Найкраща реклама» – жартували при цьому новоспечені продавці.

«Наша цільова аудиторія така різна, – розповів бізнес-тренер відділу розвитку франчайзингових продажів Юрій Ієвлєв, – але найбільше сподобалось комунікувати з дітьми. Малеча безумовно довіряла продукту, просила батьків купувати його більше, дехто повертався того ж дня, щоб купити ще смаколиків».

«Я не виключав, що робота на точці продажу з чергами може стати в чомусь випробуванням, а натомість отримав масу позитивних емоцій і натхнення для роботи в подальшому», – підсумовує заступник директора з операційних питань Заводу хлібобулочних напівфабрикатів Євген Коза.

Варто зазначити, що жоден менеджер на точці не розгубився і не отримав виробничих травм (адже доводилось мати справу з печами). :) Тож, вітаємо всіх учасників з успішно реалізованим проектом та очікуємо нових, надихаючих нашу команду, акцій!