Наминайко > Новини > Франчайзингова мережа ТМ «Наминайко» зросла на 25%

Франчайзингова мережа ТМ «Наминайко» зросла на 25%

Наминайко

Протягом другого кварталу франчайзингова мережа ТМ «Наминайко» зросла на 59 одиниць і склала 295 точок випікання. Географія присутності торгової марки на сьогодні –  23 області країни та АР Крим.

«За цей період в нас значно зріс штат працівників, адже практика показала, що не розпочинають цей бізнес або не доповнюють ним вже існуючі магазини переважно тому, що просто не володіють інформацією про його очевидні переваги, – розповів начальник відділу розвитку франчайзингових продажів ПАТ «Концерн Хлібпром» Адріан Міклош. –   Тож, ми високо оцінюємо потенціал вітчизняного ринку гарячої випічки та ставимо перед собою амбіційні плани з подвоєння нашої мережі протягом наступного кварталу».

Загалом напівфабрикати для випікання в місцях продажу реалізовуються виробником по мережі чисельністю 833 шт.