Наминайко > Новини > «Концерн Хлібпром» провів серію тендерів з метою підтримки бізнесу франчайзі ТМ «Наминайко»

«Концерн Хлібпром» провів серію тендерів з метою підтримки бізнесу франчайзі ТМ «Наминайко»

ПАТ «Концерн Хлібпром» провів серію тендерів для ТМ «Наминайко», в результаті яких вибрано партнерів для подальшої співпраці, включно із реалізацією загальнонаціонального проекту «Відкриття 1 000 точок випікання». Проект стартує у червні цього року.

Переможцями тендеру стали: проведення промо-акцій – BTL агенція «Full Contact» (м. Київ), сервісне обслуговування точок випікання – компанія «Торгове обладнання» (Київська обл.), виробник матеріалів для брендування торгових точок – компанія «Техма» (м. Одеса).

«При відборі партнерів, ключовими критеріями стали досвід,  професійний підхід та володіння необхідним для такого масштабного проекту ресурсом, – розповіла  заступник директора з комерційних питань ВП «ЗХНФ» ПАТ «Концерн Хлібпром» Галина Куліковська. – Що зміниться після цього для франчайзі ТМ «Наминайко»? Безумовно, буде покращено та приведено до єдиного стандарту якості сервісне обслуговування кутків випікання в усіх регіонах, адже, у кожному з них тепер працює команда інженерів та пекарів-технологів. А від агенції очікуємо чіткої організації проведення промозаходів в рамках маркетингової підтримки наших франчайзі».