Наминайко > Про наш бізнес > «Я пишаюся тим, що «Наминайко» — українська марка!». Історії співпраці підприємців з ТМ «Наминайко»

«Я пишаюся тим, що «Наминайко» — українська марка!». Історії співпраці підприємців з ТМ «Наминайко»

На останній зустрічі франчайзі ТМ «Наминайко», що пройшла у Львові, партнери компанії ділились своїм досвідом ведення бізнесу. Всіх підприємців, новачків та акул бізнесу, людей різного віку, рівня освіти та життєвого досвіду насправді об’єднують активна життєва позиція та бажання прибутково працювати на себе. До Вашої уваги особисті історії успіху українських франчайзі.

ВЛАД БУШТИН, ЗАКАРПАТТЯ

  • досвід ведення бізнесу — 4 роки;
  • кількість кутків випікання ТМ «Наминайко» — 5;
  • середньоденна кількість проданих виробів на одній точці — 500 шт.

До ідеї про відкриття власного кутка випікання закарпатський підприємець прийшов цілком свідомо і самостійно. «Я часто бував закордоном, зокрема у Австрії, Угорщині, й бачив наскільки там популярна гаряча випічка. У Закарпатті нічого подібного на той час не було. Так у мене виникла ідея поширювати культуру стріт-фуду на Закарпатті», — розповідає Влад Буштин. Більше того, спочатку підприємець хотів відкрити власну міні-пекарню, та потім зрозумів, що вигідніше починати справу з уже готовим якісним продуктом. Зайнявшись пошуком постачальника, підприємець отримав відмову від одного із закордонних брендів, мовляв Закарпатський регіон для них нецікавий і неперспективний. «Я сам вийшов на ТМ «Наминайко» і запропонував співпрацю, — каже Влад. — У 2006 році підписав угоду по дистрибуції і надалі наше підприємство залишається одним з кращих дистриб’юторів, а наші точки — показовими». Поділився підприємець і власними секретами ведення бізнесу: «У нас уже по 2—3 роки працює свій перевірений персонал. А з боку власника повинен бути постійний контроль за усім — своєчасністю поставок, персоналом, викладкою тощо. Спочатку спостерігалась просто шалена популярність «Наминайко» у регіоні, був і час спаду попиту. Щоб здивувати і знову привернути увагу споживача ми зробили рестайлінг усіх своїх точок. Крім того ми інвестуємо власні кошти у додаткову рекламу — виготовили виносні штендера, підсвітили вітрину. Але всі витрати на рекламу окупились за доволі короткий час». У своїх кутках випікання Влад Буштин запровадив і оригінальне рішення оформлення вітрини. На найуспішнішій своїй точці, що розташована на території міського ринку, замість теплової вітрини, встановив власноруч виготовлену велику вітрину із додатковою підсвіткою. Вигляд красиво викладеної продукції у великому асортименті приваблює споживачів, а охолоджуватись вона просто не встигає, адже продукцію швидко розкуповують. «Ми не боїмося багато випікати, бо знаємо, що до кінця дня все продамо», — ділиться досвідом Влад. У середньому в одному кутку випікання підприємець продає 400—500 штук випічки. Щодо порівняння якості української слойки із європейською, яку він неодноразово куштував, бізнесмен вважає, що «Наминайко» — це ідеальне співвідношення ціни і якості, що є на вітчизняному ринку. Для Влада Буштина співпраця з ТМ «Наминайко» не єдиний бізнес. Проте підприємець переконаний: «все-одно варто пробувати, адже це добра школа бізнесу, а успіх залежить від здібностей людини і правильності обраного підходу».

БОГДАН СМІЛКА, ВОЛИНСЬКА ОБЛАСТЬ

  • досвід ведення бізнесу — 3 роки;
  • кількість кутків випікання ТМ «Наминайко» — 4;
  • середньоденна кількість проданих виробів на одній точці — 150 шт.

Свій перший куток випікання підприємець Богдан Смілка відкрив у 2007 році. В успішності справи він був наперед впевнений, адже це був не перший його бізнес і у хлопця було певне «комерційне чуття». «Випічку «Наминайко» скуштував у Львові і подумав, що вона користуватиметься популярністю і у нашому регіоні, не зважаючи на присутність конкурентів», — розповідає підприємець. Місця для кутків випікання Богдан обирав за принципом найбільшої прохідності — поблизу навчальних закладів, ринків«. За короткий час нова продукція «Наминайок» стала дуже популярною у Луцьку. Згодом, за його словами бум на слойки минув, але попит на продукцію залишився сталим. «В середньому продається по 150 «наминайок» на одній точці щодня, — ділиться підприємець. — Для того, щоб підвищити популярність кутків випікання, на мою думку, слід якомога частіше дивувати споживачів асортиментними новинками». Для тих, хто ще вагається, чи варто відкривати свій бізнес у партнерстві з ТМ «Наминайко», Богдан Смілка радить: «однозначно варто, адже це цікаво і прибутково». У наступному році підприємець планує відкрити ще один куток випікання у рідному місті. Адже «криза кризою, а бізнес потрібно розвивати»…

АНАСТАСІЯ НАТІН, ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ

  • досвід ведення бізнесу — 1 рік;
  • кількість кутків випікання ТМ «Наминайко» — 2;
  • середньоденна кількість проданих виробів на одній точці −180 шт.

Для іншого партнера співпраця з ТМ «Наминайко» стала рятівною паличкою у пошуках роботи з вільним графіком і першим досвідом ведення бізнесу. «Після декретної відпустки я не знала чим зайнятись: піти на роботу, де потрібно працювати цілий день я не могла, тому почала шукати альтернативні варіанти, — розповідає Анастасія. — Ризик мені здавався дуже великим, адже я відкривала перший куток випікання за позиченні кошти». Та за рік роботи жінці вдалось повернути позиченні кошти і відкрити ще точку у Хмельницькому, а сам бізнес став сімейною справою, у якій задіяні родичі. «Важливо, щоб працювали люди, яким ти довіряєш. Так на одній з моїх точок, яка, до речі, є найприбутковішою, продавцем працює моя свекруха», — розповідає жінка-підприємець. Ще одна запорука успіху — це правильно обране місце для точки випікання. Як зізналась Анастасія спочатку вона відкрила 4 точки у Хмельницькому, але згодом дві довелось закрити саме через не прорахований людинопотік в тих місцях. І хоча жінка вважає, що зараз не найбільш сприятливий час, щоб розпочинати власну справу, та своїм бізнесом Анастасія задоволена, адже має непоганий стабільний дохід, багато вільного часу на сім’ю. І повертатись найманим працівником до когось вона не збирається.

ВАЛЕНТИНА ОКСИМЕЦЬ, КИЇВСЬКА ОБЛАСТЬ,

  • досвід ведення бізнесу — 1 рік;
  • кількість кутків випікання ТМ «Наминайко» — 1;
  • середньоденна кількість проданих виробів на одній точці — 150 шт.

Валентина Оксимець — досвідчений бізнесмен, адже займається власним бізнесом з1993 року. У цей напрямок підприємництва вона прийшла відносно нещодавно — рік тому. «Я завжди мріяла займатись випічкою, а коли скуштувала «Наминайко», то зрозуміла — це те що треба! — Розповідає власниця кутків випікання ТМ «Наминайко» в Київській області. — Дуже добре спрацювала менеджер ТМ «Наминайко», яка докладно пояснила мені як швидко і ефективно організувати бізнес». Не обійшлось у роботі і без тимчасових складнощів: «спочатку мені було трохи страшно братись за нову справу, та ще й перша партія випічки у нас взагалі не вдалась, ми її просто перепекли. Та уже за місяць я зрозуміла, що це на 100% моє!», — каже пані Валентина. Проблем з вибором місця не було, адже на той час у Валентини Михайлівни уже був магазин у центрі міста, тому і свій перший куток випікання ТМ «Наминайко» вона вирішила відкрити саме в ньому. Розрахунок був правильним, бо дуже швидко «Наминайки» стали такими розкрученими, що за деякими популярними позиціями, наприклад, сосискою у тісті, почали вишуковуватися великі черги. Випічка «Наминайко» також продається і у кафе на 2 другому поверсі, що допомагає збільшити загальний товарооборот. Бізнес-леді не збирається зупинятись на досягнутому і хоче відкрити ще кутки випікання «Наминайок» у рідному місті. Тепер Валентина Михайлівна, радить усім, хто має невеликий стартовий капітал, «довго не роздумувати і швиденько відкривати свій бізнес. ТМ «Наминайко» справді дає усім зручну і вигідну пропозицію, що швидко окуповується. Вам залишається тільки одне — правильно обрати місце». Тим більше, що продавати цю продукцію, на думку Валентини Оксимець, ще й приємно: «я пишаюся тим, що «Наминайко» — українська марка. Приємно продавати якісний продукт, який виготовлений в Україні, та ще й у такому славному місті як Львів!».