Наминайко > Про наш бізнес > Наминайко всюди

Наминайко всюди

Концерн Хлібпром вдосконалює виробництво та планує присутність франчайзингових кіосків Наминайко в будь-якій точці України.

Продукція ТМ «Наминайко» — заморожені напівфабрикати. Це листково-дріжджові вироби, у народі — «слойки», асортимент яких складає 26 позицій. Їх виробник — «Концерн Хлібпром» зі Львова є одним з найбільших гравців на хлібному ринку країни і об’єднує 14 хлібозаводів й 3 комбінати хлібопродуктів в п’яти її областях. Зараз «Концерн Хлібпром» розширює свої виробничі потужності та переходить на повністю автоматичний режим виробництва. Одним із завдань цього переходу стало уникнення людського впливу на якість кінцевого виробу.

За рецептурну основу випічки «Наминайко» взята європейська концепція, яка була ретельно адаптована до українського ринку, назви в асортименті мають власне українське звучання — «Мереживо», «Гребінець», «Круглик», «Ситечко».

«Сьогодні на ринку часто пропонується продукція, виготовлена повністю або частково вручну. В нашій компанії такі фактори з впровадженням нового виробництва абсолютно виключені — від приготування тіста, наповнення начинкою та формування продукції до упакування виробу. На ринку зазвичай представлений продукт, який потребує розморожування та тривалої вистійки, що знову ж таки здійснюється людиною, і потребує додаткових витрат на обладнання. В такому разі йде більше часу на приготування, і зменшується можливість точного планування продаж на одній точці. Наш напівфабрикат не потребує вистійки — це скорочує витрати часу і підвищує рентабельність точки, що важливо для клієнта», — розповіла керівник з управління продажами напівфабрикатів «Наминайко» Галина Куліковська.

Перша франчайзингова точка «Наминайко» з’явилася у 2006 році. Загалом на території України працює зараз 279 точок, з них 128 — франчайзингові. До кінця цього року планується відкриття ще близько 30. Як повідомила порталу Franchising.ua Галина Куліковська, найближчим часом компанія планує «свою присутність в будь-якій точці України». Наразі компанія проводить переговори в таких регіонах, як: одеський, донецький, дніпропетровський, запорізький та харківський.

Франчайзі може відкривати не лише торговельну точку-кіоск «Наминайко», але й розширювати, наприклад, асортимент свого магазину продукцією компанії, відповідно оформивши місце згідно стилю ТМ «Наминайко». Обладнання для приготування випічки обійдеться приблизно у сумму до 15 тис. грн та окупиться впродовж трьох-чотирьох місяців при хороших продажах у 200—300 штук в день.

Джерело: PROFIT system — фахово про франчайзинг 30.10.2009