Наминайко > Про наш бізнес > У кризу краще капіталовкладення — свій бізнес

У кризу краще капіталовкладення — свій бізнес

В умовах кризи стало важче знайти вакантне робоче місце й ще складніше — високу зарплату. Однак, не кожна людина може зрадити своєму звичному темпу життя й спробувати «пересидіти» важкі часи. Тому більшість починає шукати інший спосіб заробітку — намагається відкрити свою справу. Хто посперечається з тим, що, самий вірний спосіб залишатися впевненим у завтрашньому дні — це працювати на себе?

І якщо рішення про «вільні хліби» прийнято, то наступним кроком буде вибір виду діяльності, виходячи з критеріїв — найнижчий ризик і висока віддача. Новачки в бізнесі відразу зіштовхнуться з даними статистки, що свідчать про високий рівень банкрутств підприємницьких ініціатив. І мало хто знає, що існує інша статистика. Її веде Міжнародна асоціація франчайзингу. Згідно їх даних, 94% франчайзингових проектів у світі успішно працюють на ринку протягом, як мінімум п’яти років. Життєстійкість франчайзингових проектів пояснюється згуртованістю мережі. Закономірно, що спади й кризи легше проходити за підтримкою великого досвідченого партнера з його великим штатом кваліфікованих фахівців.

Високу конкурентоспроможність і надійність франчайзингового бізнесу підтверджують і власники франшизи по гарячій випічці ТМ «Наминайко». Один із найбільших виробників хліба в країні — «Концерн Хлібпром» відкрив цей напрямок в 2006 році. І сьогодні — франшиза ТМ «Наминайко» об’єднала в собі унікальну концепцію розвитку з врахуванням, як особистого досвіду, так і досвіду його підприємців-франчайзі з усіх регіонів України.

Що потрібно знати, щоб відкрити свій куток випікання і чим цікава, саме, ця франшиза розповідає керівник напрямку по організації бізнесу ТМ «Наминайко» — Галина Куліковська.

Що необхідно для відкриття точки випікання «Наминайко»?

Досить набрати наш номер телефону. Менеджери ТМ «Наминайко» довідаються про рівень підготовленості людини, його досвід в цьому бізнесі й виходячи із цього розпишуть покрокову інструкцію.

Загалом, для старту бізнесу потрібно придбати або орендувати придатну для точки випікання частину приміщення площею від 2-х квадратних метрів. А також вкласти гроші в придбання або оренду устаткування. Вартість повного комплекту устаткування становить близько 15 тисяч гривень.

Але все-таки першочерговим вважаю звертання до нас. Тому, що підприємцеві вигідніше обирати приміщення для оренди, керуючись нашими підказками про сприятливі місця розташування й відсутність прямої конкуренції в даному кварталі.

Як швидко інвестиції у Вашу франшизу повернуться бізнесменові? І який прибуток у нього очікується?

Стандартний бізнес-план по ТМ «Наминайко» розрахований на те, що бізнесмен отримає прибуток понад точку беззбитковості проекту вже через чотири місяці її роботи. Кваліфікована методика, розроблена разом з Українською асоціацією франчайзингу, що ми передаємо нашим партнерам, і безкоштовне навчання персоналу дозволяє йому чітко працювати навіть без особливого досвіду й спеціальної освіти.

За сприятливих умов за півтора року підприємець може заробити собі на автомобіль Хюндай Акцент із салону.

У цьому сегменті жорстка конкуренція?

У сегменті гарячої випічки сьогодні спостерігається не найвищий рівень конкуренції. Звичайно, у кожному великому місті в нас є свої конкуренти. Але по-перше, їх не настільки багато, щоб не було де поставити наш кіоск. А по-друге, у нас свій шлях розвитку, свої переваги, якими ми й підкуповуємо споживача.

Взяти до уваги хоча б той факт, що наша компанія самостійно виготовляє начинки для слойок. Як часто в булочках Вам зустрічається цільна чорниця, домашній сир або абрикоси шматочками? Натуральність і якість цього продукту ми можемо гарантувати. А високу якість напівфабрикатів забезпечує виробництво в промислових масштабах на європейському обладнанні найвищого класу.

Продукція ТМ «Наминайко» сьогодні є присутньою в 19 областях України й АР Крим. Її з задоволенням реалізовують у регіонах провідні українські мережі супермаркетів — «Ашан», «Метро», «Сільпо», «Велика кишеня», «Фуршет». Впевнена, що й одесити оцінять цей продукт по достоїнству.

Ділова Одеса № 9, 19 березня 2010