Наминайко > Про наш бізнес > Виробник – натхненний, покупець – задоволений

Виробник – натхненний, покупець – задоволений

ВАТ «Концерн Хлібпром» — один з найбільших виробників хліба в Україні — заявив про відкриття найближчим часом автоматизованого заводу з виробництва замороженого хлібу у Львові. Про діяльність компанії на ринку «заморозки», планах і перспективах розповідає начальник управління заморожених напівфабрикатів Галина Куліковська, ВАТ «Концерн Хлібпром»

Натуральність - цим пишаємося!

Заморожені булочки нашого виробництва мають певні переваги — їх випікають без вистійки, що значно спрощує процес планування продажів. Безпосереднє випікання триває 15—20 хвилин, що в місцях з високою пропускною здатністю — гарний бонус для супермаркетів та ресторанів. Крім того, з 2008 р. ми виготовляємо листкові вироби з начинками власного виробництва.

Це абсолютно натуральні продукти — заморожена вишня, чорниця й т. д. Ми пишаємося тим, що не працюємо із замінниками. Натуральна продукція — це завжди менш рентабельно для виробника, але разом з тим — більш смачно й краще запам’ятовується споживачеві.

У сегменті заморожених напівфабрикатів ВАТ «Концерн Хлібпром» працює в двох напрямках:

  • напівфабрикати з листкового тіста ТМ «Наминайко»;
  • заморожені хлібобулочні напівфабрикати.

Треба відзначити, що під ТМ «Наминайко» мається на увазі франчайзинговий проект по відкриттю кутків гарячої випічки. Перша точка «Наминайко» відкрилася ще в 2006 р., а сьогодні на території України вже працює 280 точок в 19 областях країни.

Інвестиції в готовий бізнес ТМ «Наминайко» для франчайзі становлять близько 20 тис. грн., а крапка окупності досягається протягом трьох-чотирьох місяців при продажах в 200—300 штук у день.

Найбільш автоматизований

До речі, торік ми провели рестайлінг торговельної марки й, відповідно, дизайну оформлення точок продажів. Цей крок також пов’язаний з новими перспективами й можливостями в національному масштабі, які відкриваються перед ТМ у зв’язку із запуском нового заводу. З його допомогою «Концерн Хлібпром» не просто істотно розширює свої виробничі потужності (в 5 разів), але й переходить на повністю автоматичний режим виробництва — від приготування тіста до упаковування напівфабрикату в гофротару.

Завод обладнаний сучасними технологіями провідних світових виробників, що говорить про якісно інший підхід до всіх процесів виробництва. Таким чином, людський фактор впливу на якість кінцевого продукту фактично відсутній і вироби строго відкалібровані. Нові можливості виробництва також дозволили нам збільшити термін зберігання напівфабрикатів до 90 діб. У межах заводу ми володіємо одним із найбільших сучасних холодильних складів.

У пілотному асортименті заводу, окрім листкових, присутні й 25 найменувань напіввипечених хлібобулочних напівфабрикатів (замороженого хліба). Новинками серед них є французький багет і різновиди чіабати. Що стосується багета, на сьогоднішній день на українському ринку — це поки, що єдиний абсолютно автентичний французький зразок, що виготовляється на французькому обладнанні й за французькою технологією.

Саме з таким якісним продуктом ми, розраховуючи на підтримку рітейла, плануємо гідно представити свій асортимент кінцевому споживачеві.

Ж-л «Мир продуктов» / лютий 2010 (08.02.2010)